مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-31سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام ملت ایران را به جهانیان اعلام می کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این نهاد مولود انقلاب براساس اساسنامه موظف است علاوه بر برگزاری مراسم ملی و انقلابی، پیام نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را در مواجهه با رویدادها و رخدادها به جهانیان اعلام کند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این نهاد مولود انقلاب براساس اساسنامه موظف است علاوه بر برگزاری مراسم ملی و انقلابی، پیام نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را در مواجهه با رویدادها و رخدادها به جهانیان اعلام کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در دیدار با آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت که به مناسبت 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در سال 1359 با تدبیر و تایید معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تاسیس شد و تاکنون به ایفای نقش انقلابی خود پرداخته است.

وی ایجاد هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و ارزیابی بر چگونگی برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین جلوگیری از موازی کاری در بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی را ماموریت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: این نهاد مولود انقلاب براساس اساسنامه موظف است علاوه بر برگزاری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام ملت ایران را به جهانیان اعلام می کند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام ملت ایران را به جهانیان اعلام می کند